Znamčenje ali branding

Po definiciji je znamčenje tržna in marketinška praksa, kjer podjetje ustvari ime, logo ali prepoznaven simbol, ki ga kupec poveže s podjetjem. Znamčenje omogoča, da se vaš izdelek prebije skozi poplavo konkurenčnih izdelkov in pritegne pozornost stranke, ki vaš izdelek potrebuje in kupi. Znamčenje lahko prve kupce spremeni v zveste kupce, vaše podjetje pa postane tržno bolj prodorno in učinkovito.

Branding je skupek zaznav in občutkov, ki jih imajo ljudje o vašem podjetju. Ni povezan izključno le z logotipom, ampak vključuje tudi druge elemente kot je celostna grafična podoba, embalaža, spletna stran, majica, poslikava avtomobila, raklamna zastava, kapa ali čelada, delavska uniforma, nakupovalna vrečka, … in vse do učinkovite oglaševalske kampanje. Vse to je branding.

Če povzamemo, je znamčenje ali branding izredno pomembno za podjetje. Ima moč, da spremeni kako ljudje čustveno dojemajo vašo blagovno znamko, ji poveča prepoznavnost in lahko razširi poslovanje vašega podjetja.