Kako stranki zaračunati logotip in druge oblikovalske storitve

kako stranki zaračunati logotip in druge oblikovalske storitve

Kako stranki zaračunati logotip in druge oblikovalske storitve je vprašanje, na katerega odgovori Chris Do. Je priznan in z nagrado Emmy Award nagrajen grafični oblikovalec, ki v videu razjasni nekaj briliantnih nasvetov za pogajanje. Hkrati prikaže, zakaj je razumevanje poslovnih osnov pomembno in da se je s strankami potrebno ukvarjati skozi oči svetovalca in ne samo oblikovalca.

Legenda:

03:40 – Zakaj so logotipi nekaterih podjetij vredni več kot drugi?
05:40 – Ovrednoti stranko, ne projekta
07:45 – Kaj Agencija Blind zaračuna za oblikovanje logotipa?
08:25 – Kako količinsko opredeliti / utemeljevati uro stranki?
09:45 – Pristop Paule Scher
11:40 – Cenovna igra vlog
13:20 – Večina podjetnikov vrednoti čas. Simetrija logike.
21:20 – Stranke ne izbirajo najboljše možnosti. Izberejo najmanj tvegano možnost.

[Vir Youtube]

Deli z ostalimi na: