Blog

Less talk, more rock

“Less talk, more rock” (by Propagandhi)#ideatorism

A good brand has a good story

“A good brand has a good story”#ideatorism

Recognize what’s working and what’s not.

“Recognize what’s working and what’s not.”#ideatorism

When necessary, say no.

“When necessary, say no.”#ideatorism

Money is not a cause. It’s a consequence.

“Money is not a cause. It’s a consequence.”#ideatorism

Always ask good questions.

“Always ask good questions.”#ideatorism

Good solutions, happy clients.

“Good solutions, happy clients.”#ideatorism

When you can’t fix the problem, change the strategy.

“When you can’t fix the problem, change the strategy.” #ideatorism

Pisava Helvetica, njena smrt ter vzpon alternativ

Pisava Helvetica je ena izmed najbolj znanih pisav na svetu. Številne blagovne znamke, kot so Google, Apple, CNN, IBM, so naredile svojo pisavo, ki se na prvi pogled ne razlikuje od originala. Zakaj?

Zgodovina oblikovanja plakatov od 1880 do 1918

V poznem devetnajstem stoletju so litografi pri tiskanju začeli masovno uporabljati cinkove plošče namesto kamnitih. Ta inovacija jim je omogočila, da pripravijo več plošč, vsako z drugačnim barvnim črnilom, kar je omogočilo tesno prikrivanje barv na istem listu papirja. Zgodovina oblikovanja plakatov od takrat vključuje tudi Zlato dobo plakata.